به گزارش روابطعمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، عبدالمطهر محمدخانی در نخستین همایش مدیران ارتباطات شهرداریهای کشور(نما)، اظهار کرد: دیگر فقط در خیابانها زندگی نمیکنیم؛ اکنون مردم در بستر پلتفرمها و میان کمپینهای رسانهای حضور دارند.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران ادامه داد: از اینرو، روابطعمومیها باید با درک این تغییر زیستشناختی، فعال و واکنشگر باشند؛ چرا که دشمنان در حال اجرای عملیات روانی مستمر برای تضعیف روحیه عمومیاند.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه "تهران ۱۴۰۴" با محوریت فناوریهای نوین و ایدههای تعاملی خبر داد و آن را رویدادی مشارکتمحور و آیندهنگر توصیف کرد که نمایی از تهران دوستداشتنی فردا را ترسیم خواهد کرد. محمدخانی موفقیت پویش «تهران دوستداشتنی» را نشانهای از اثرگذاری رویکردهای جدید ارتباطی دانست و ساخت سریال «یزدان» را گامی در مسیر روایت حرفهایتر و مردمیتر از فعالیتهای مدیریت شهری عنوان کرد.